خواهر  من  کارمند بیمارستان دولتیه  .  کاملا  یادمه  اون  اوایل  استخدامش  ،  میگفت  مجروح تصادفی  

میآوردن و  چون  کسی  نبود  که  هزینه  ی  درمانش  رو  پرداخت کنه  ، بستریش  نمیکردن  .  همونجا 

 تو  اورژانس  جون میداد . میگفت چند  نفر رو  به چشم  دیده  بود  که پول  زایمان   طبیعی  رو  نداشتن  

و   بچشون  تو  شکمشون خفه شده بود  .  میگفت  کارگری رو دیدم که از  ساختمون  افتاده   بود و پول  

جراحی  پای  شکستش  رو  نداشت خانومش با اون حالت روحی وخیم افتاده بود این  در  اون  در  میزد 

 تو بیمارستان که کمک کنید شوهرم عمل شه .خواهــــــرم میگفت هر سری ما این موارد   رو   میدیدیم 

 اعصابمون کل  روز خراب میشد و  نمیتونستیم  کاری  انجــــــام بدیم .  الان خداروشکر با طرح سلامت

 دیگه ازینجور چیزا تو بیما رستان ها نمیبینیم . هزینه درمان خیلی کمتر شده . و واقعا اونی شده که رهبر 

میخواست " ماباید کاری کنیم که بیمار جز رنج بیماری ، رنج دیگری نداشته باشد "من آدم سیاسی ای 

نیستم . نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب . چون  از  هیچ  کدومشون  خیری   ندیدم . ولــــــــــی حالا که 

فکر میکنم میبینم درسته که تو این چـــــــــــــــــــــــــــهارسال گذشته  مردم  واقعا از لحاظ مالی  سختی 

 کشیدن  ،فقیر ها فقیر تر شدن ، ولی از حق نگذریم کار های مثبت زیادی هم انجام شده که  دردی رو  

 دوا نکرده ولی از بروز دردهای بیشتر جلوگیری کرده . به عقیده ی من ایران یک شبه خراب نشده که یک

 شبه آباد بشه  .   افتضاح هایی که تو هشت سال به وجود اومد، به هیچ وجه تو سـه سال خوب نمیشه . 

باید فرصت داد.نباید انتظار داشت همه چیز به یکباره حل بشه . هر کی این وعده رو میده ،  الکی میگه . 

 من خودم تو ایام  دولت  اخیر  واقعا  هیچ پیشرفتی نداشتم ،  خانوادمم همینطور . پس برای من نفعی  

نداره . فقط احساس وظیفه میکنم  بعـــنوان عضو کوچکی از جامعه نظرات خودم رو حداقل به گوش قشر 

هم سن خودم برسونم . درسته این دولت قصور و کاستی فراوانی داشته ولی کمی منصـــــف باشیم و 

چکشی نظر ندیم . /

پ.ن: نگاهی هم داشته باشیم به آزادی بیان تو دولت آقای روحانی ، چند رو پیش یه دانشجو انتقاد 

بسیار تندی از ایشون کردن که بعضی جاهاش منصفانه و درست نبود ، عکس العمل  ایشون و اینکه 

تاپایان به حرف دانشجو گوشدادند ، و هیچ اقدامات امنیتی صورت نگرفت من   رو خیلی    تحت تاثیر 

قرار داد . 

متشکرمم